לשדרג את עיצוב ונראות העסק עם מסכי תצוגה

בעידן המודרני והדינמי של ימנו, בעלי עסקים חייבים להיות עם "יד על הדופק" כל הזמן על מנת להתאים ולשדרג את בית העסק למציאות הדיגיטלית העדכנית שמשתנה כמעט ללא הרף. למעשה המשוואה די פשוטה, להישאר במקום, כלומר לא לבצע שינויים והתאמות נדרשים בעסק ובפועל לא להצעיד אותו קדימה או לנסות לעשות את ההתאמות המתבקשות בכדי להוביל את העסק לצעד הבא בהתפתחות שלו. אחת הדוגמאות הבולטות ביותר בשנים האחרונות הוא שימוש במסכי תצוגה בעזרתם אפשר להציג ללקוחות מסרים שיווקיים, מבצעים מיוחדים, דגמים בולטים וכו' בצורה נוחה, דיגיטלית וכזו שמושכת היטב את העין. 

הכל קורה כאן ועכשיו, באופן דיגיטלי

העידן המודרני כאמור בו אנו חיים הוא עידן מהיר שבו הכל צריך לקרות כאן ועכשיו, בייחוד עבור צרכנים ישראליים שמרביתם מבלים זמן רב מול מסכים וברשתות החברתיות ומוצפים באינספור מסרים וגירויים. כן, גם אנחנו, כל אחד מאיתנו, בכל יום מחדש אנו נחשפים למעשה כמויות אדירות של מידעים המגיעים אלינו מכל עבר בתצורות שונות בפלטפורמות אותם אנו צורכים סביב השעון. עם השנים המוח שלנו גם התרגל לצרוך תכנים ומסרים דיגיטליים ממוקדים בעיקר סרטוני וידאו קצרים ותכליתיים משמע פרסומים סטטיים ובנאליים כבר לא משאירה עלינו כמעט שום רושם. מציאות זו מביאה למצב בו אם אנחנו, כבעלי עסק פיזי או נותני שירותים פרונטליים, רוצים להצליח ללכוד את עיניהם של הלקוחות, אנחנו חייבים לעשות גם ובעיקר דרך מסכים עם ויז'ואלים מדויקים, סרטונים קצרים ומעניינים, צבעים בולטים בשילוב סאונד מתאים – את כל אלו יוכלו להעניק לבית העסק מסכי תצוגה. 

אז איך עושים את זה נכון?

על מנת שתוכלו להפיק את המיטב לעסק שלכם בכל הנוגע למסכי תצוגה, רצוי לפעול באופן הבא:

  • לבחור גורם מקצועי למשימה – גם אם אתם בטוחים שיש לכם רעיונות ממש יצירתיים ומיוחדים למסרים וסרטונים מוצלחים שתציגו ללקוחות, כל אלו לא שווים הרבה ללא תמיכה טכנית מקצועית מתאימה. לכן בשלב הראשוני חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ניסיון ומוניטין רב בכל הנוגע לשילוט דיגיטלי והתקנת מסכי תצוגה עם אנשי מקצוע שידעו להתאים עבורכם את מספר וגודל המסכים הנכון לבית העסק, אופן הצבתם והתקנתם על מנת למשוך את מירב תשומת הלב של הלקוחות וכמובן תלווה את השימוש בהם ככל שנדרש ותיתן מענה לצרכים משתנים בהתאם להעדפות העסקיות שלכם. 

להקפיד על מסרים מדויקים – גם במקרה הזה כדאי להיוועץ בגורמים מקצועיים מנוסים על מנת לייצר את המסרים הנכונים והטובים ביותר בשילוב ויז'ואלים מוקפדים כדי לא להעמיס מדי עם הלקוחות, ובעיקר להשרות אווירת שהייה ובילוי נעימים במקום העסק. לכל פריים, וידאו, צליל, מוזיקה וכו' יכולים להיות השפעה גדולה על החוויה והבחירות של הלקוח בזמן שהוא נמצא בבית העסק, לכן כדאי להשקיע מחשבה רבה ולבחור בקפידה את התוצרים שתציגו בכל פעם על גבי המסכים שלכם. בהצלחה!

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
מאמרים נוספים